2009. július 12., vasárnap

Shikaka

Hajjaj de régen volt bejegyzés, gondotlam teszek ellene.
Történt egysmás azóta már ,de most nincs kedvem taglalni, sajnálom. Előre megkellene szépen fogalmazva írni a történteket. Eljön majd az ideje annak is. Most csak jelezni akartam kedves publikumunknak hogy nem tűntünk el még a Föld színéről. Persze ezt egy rövid mesével alátámasztom, így talán blogunkat feltámaszthatom. Nos, mindannyian tudhatják kedves hallgatónik ,hogy Shikaka kicsoda ,micsoda, akik nem tudják nézzenek utána, de elég annyit tudni ,hogy ő egy denevér, aki Nagyapámék szomszédságában halálos sérüléseket szenvedett el, hiába mentettem ki, másnapra életét vesztette aggodalmas kezeink közt. Mindez 2008. június 14-én történt. Vagy 15-én. És én elhatároztam ,hogy megfogom ünnepelni a nálunk vendégeskedő Shikaka első halottászületésnapját. (Mivel nem tudom mikor született, nem tudok születésnapot tartani, és mivel Shikaka halállal került a környezetembe ,minek születésnapoljak neki.) A buli meghívott vendégei a döglött gekkóink voltak, akiket nagynéném tartogatott preparálási szándékunk számára. Igazán kedves gesztus volt tőle. Köszönjük neki mégegyszer ,igaz már jó rég kerültek hozzánk azok a cuki kis gyíkocskák, de sebaj.
Na most, Shikaka egy éves halottászületésnapját én már jó előre elterveztem hogyan fogom megünnepelni, és mint minden amit én kitalálok, az nem mindig lesz úgy, de ez szerencsére azok közé tartozott. Gekkó vendégek, torta, egy gyertyával ,és csákó a denevérnek. Természetesen készültek fényképek is. Haláli buli volt. Egy képet megengedek magamnak hogy feltöltsek ide is ,Vincent kollegám bíztatására, aki sajnos az ünnepségen nem lehetett jelen.

Habár már régebben volt, azért itt is megjegyzem ha még nem jegyeztük volna meg, hogy Boldog első halottászületésnapot Shikaka!



















Bejegyezte Kéra; kettőezerkilenc éves Jézus, július tizenkettedikén ,este háromnegyed kilenc előtt kettő minutummal, de mire beírom mindezt már lehet hogy kereken háromnegyed kilencet fog mutatni az óra,-kor.

Nincsenek megjegyzések: